Harmadik nap

 2010.08.21. 09:50

Tegnap volt a harmadik napom! Harmadik nap pihenő nap! Ennek azért is örültem, mert pont auguszuts 20-a volt, így nem kellett sem hajnali ötkor kelnem, sem pedig a csendes pihenő alatt tornáznom.

A reggelim puffasztott búzaszelet volt párizsival, zöldpaprikával. Én szeretem. Sőt, a puffasztott búzaszeletet még a lányom is szereti. Engem a pattogatott kukoricára emlékeztet.

A nagylány az egész napját a nagymamával töltötte. Mentek a Várba a mesterségek ünnepére. Az ikreket pedig elvittük játszótérre. (Előtte még a zöldségeket bepaníroztam és átvittem anyuékhoz, ahol anyu ki is rántotta őket. Az volt az én ebédem és persze a fiúk desszertje. Érdekes, hogy egy másfél éves gyerek szereti a rántott gombát. A lányom semmilyen formában nem eszi meg a gombát, így öt évesen sem. ) Az ikreket a másik nagyszülőknél tettük le aludni, így mi is kiruccantunk picit a férjemmel a városba. Noha semmilyen érdekes dolgot nem láttunk, jó volt picit csak úgy császkálni. Ébredés után pedig ellátogattunk a veresegyházi maciparkba. Erről kicsit vegyesek az élményeim. A macik állapota, hát nem tudom, laikus szemmel elég ramaty. Viszont a fiúknak tetszett. Az egyik fiú, amelyik bátrabb, szívesen dugdosta volna a kezét a macikhoz, miközben csatakiáltással közelített hozzájuk (ááááááááá). Hála a macik kicsit tikkadtak voltak a melegtől..

Vacsira bevágtam az előírt gyümölcssalátát. Oda volt írva, hogy kímélő kekszel, de később nem volt részletezve, hogy mit értenek alatta, így az elmaradt. Csak sejtem, hogy a Norbis Update keksz, de mivel már az sem kapható mindenhol, így nem pótoltam semmi updates dologgal.

Ja, a víz viszont elmaradt. Mármint a két liternyi. Az nem ment. Én nem vagyok egy ivós fajta és így hogy nem volt mozgás, torna, így egyáltalán nem kívántam folyadékot. Azért igyekszem ebből nem rendszert csinálni. Mindenesetre elég jól aludtam ilyen "könnyű" vacsival a gyomromban. Az órát pedig beállítottam fél ötre, hogy reggel el tudjak menni tornázni.

Címkék: gomba keksz folyadék gyümölcssaláta kímélő veresegyháza puffasztott macipark búzaszelet

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr172236667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása