15. nap

 2010.09.05. 13:12

Nem, nem két hétre vagyok kalibrálva! :-)))))))

Felkeltem a 15. nap reggelén fél ötkor. Baromira fújt még mindig a szél, de bíztam benne, hogy azért nincs olyan hideg odakint. A buszmegállóban ácsorogva azért sűrűn pillantgattam a busz irányába, de csak nem akart jönni. Már- már azon gondolkodtam, hogy nálam Murphy törvényei hatványozottan működnek. Itt a hegytetőn, mert hogy hegytetőn lakunk, 20 percenként jár a busz, ami annyira azért nem vészes, kivéve persze akkor, ha a buszok nem robbannak le olyan sűrűn, ami sajnos viszont nem mondható el. (Volt olyan nap, hogy egy órán keresztül nem jött semmilyen busz. Viszont volt olyan reggel, amikor három is jött. Nagyon horrorisztikus volt. Állni a sötétben, sehol senki, eljön egy tök üres busz, elmegy föl a végállomásra, egy utas sincs rajta, a sofőr kibámul rád, aztán jön mégegy, és mégegy. Továbbra is sehol senki, csak a sötétség, néha egy-egy kétes hang, reccsenés, roppanás, csapódás.)

Na, de azon a napon csak egy jött, ugyan némi késéssel, de az még kibírható volt. Lenyomtam a körömet. A terem személyi edzője már előre köszön. (Azért kíváncsi lennék, hogy mit gondol magában.) És hogy, hogy nem a nőcik eltűntek a teremből. Biztos a zord időjárás miatt. Csak pasik vannak már. A kis vállfások.

Hétre már itthon is voltam. Reggeliztetés, főzés. A kaját már eléggé leegyszerűsítettem. Reggelire három- négy dolog közül választok: 

- Update kalács, lekvárral (cukormentes!)

- update joghurt, zabpehellyel

- udpate kenyér felvágottal, zöldséggel

- puffasztott búzapehely, felvágottal

Update péksütit reggelire eddig még soha nem vettem. Minek? Külön el kellene érte rohanni az update pékségbe, ami három gyerekkel azért nem annyira vidám. Ok, már mireliten is kapható, de ha veszek egy kalácsot, akkor én azt beosztogatom egy - két hétre. A füzetben úgy van, hogy egyik héten írja a kalácsot lekvárral és utána meg három hét múlva kb. Igen ám, csakhogy ez a kalács azért három hétig nem bírja ki. Így úgy döntöttem, hogy teljesen mindegy, hogy kalács lekvárral vagy valamilyen update péksüti. Ok, a változatosság gyönyörködtet, viszont a pénztárcám mérete korlátoz. Azért ha belegondol az ember, ha hagyományosan étkezik, akkor sem eszik olyan jujjj de változatosan. Kenyeret eszik, kóbásszal és jó napot! Így ez a négy választási lehetőség nekem bőven elég. Mikor melyikhez van kedvem.

Megfőztem a füzetből a borsó főzeléket. ÉN mézzel édesítettem, mert azért vannak fenntartásaim a mesterséges édesítőkkel kapcsolatosan. Pláne amióta megy ez az aszpartam mizéria. Hát, az első kanálnál felszaladt a szemöldököm, de azért megettem (maradék sült tarjával/ azok nagyon kicsi szeletkék voltak/). A napom nagyon jól telt. Nyugodt voltam, hogy a tornán már túl vagyok, nem feszkóztam, hogy jajj, de mikor. Ez az előnye a termi edzésnek. A korai kelés és fagyoskodás a hátránya. Még nem tudom eldönteni, hogy melyik van túlsúlyban, az előny -e vagy a hátrány. Mindenesetre abban teljesen igazat adok, hogy kellenek a súlyzós edzések. Az otthoni torna szimplán nem hoz olyan nagy mértékű változást, mint a "vegyes" edzés.

Címkék: busz pénztárca edző update kenyér torna méz kalács személyi otthoni aszpartam péksüti puffasztott búzapehely alakreform teremedzés borsófőzelék

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr202272849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása