Negyedik nap

 2010.08.21. 10:07

Ma sikerült felkelnem hajnali fél ötkor. Amikor edzőtermi edzés van, akkor azt nem halogatom. Később már túl sok a "szépfiú" a teremben. Engem valahogy zavarnak (nem mintha molesztálnának egy három gyerekes anyát, de az a jajj a pólómban maradt a vállfa mozgás, a gyakorlatok közötti fél órás pihenő, aminek eredményeként egy-egy szeren viszonylag hosszabb időt töltenek el, engem zavar).

Emlékszem, hogy amikor első alkalommal mentem a "gyúrós" edzésre, hogy is éreztem magam. Szintén ötkor mentem, fél órás sétával kezdődik az edzésterv. A fél óra sétát játszi könnyedséggel teljesítettem, gondolatban elfogadtam, hogy kondizni jöttem. Igaz, a futószalaggal szemben ment a tv. MTV-re volt állítva a csatorna. Fura, hogy megy egy MTV-s műsor és közben halál más zene szól, mint ami a tv-ben megy. Végülis ez volt a legkevesebb. A videoklip tette be nálam a kaput. Az elsőben egy nő vonaglott, de olyan kihívóan, hogy már nem tudtam merre nézzek . A zeneszám címének én leginkább a Fuck me Baby-t tudtam volna elképzelni. Ezután egy olyan klipp jött, ahol két japán férfi kifejlesztett egy robot legyet, amibe kamerát helyeztek el és beküldték az amerikai elnök irodájába kémkedni. Amit a monitoron láttak az az volt, hogy az épp aktuális elnök (a képi hasonlóság Bush-ra emlékeztetett) egy sexműsort nézett a tv-ben, mindeközben telefonált és maszturbált. Na, itt már majdnem leestem a futószalagról. Nem vagyok prűd, de.... A klipp vége az lett, hogy az elnökhöz jött még két szőke örömlány és együtt örömködtek egyet. Legalább együtt izzadhattam Bush elnökkel. (ja, a klipp végén elnézést kértek a képi hasonlóságért és kiírták, hogy semmilyen személyi célzás nem volt a szándékuk.....) Szóval lejárt a fél órám. Mentem a gépekhez. Az éppen kondizó vállfások pont pihenőt tartottak. A termet nem ismertem, így sétálgattam a gépek között és nézegettem, hogy nekem melyik is fog majd kelleni. A kis vállfások meg néztek rám borjú szemekkel, hogy én mit rohangálok a gépek között. A végén úgy éreztem, hogy én hazamegyek, nekem itt lett vége a dolognak.  Már indultam volna hazafelé, amikor arra gondoltam, hogy nem azért keltem föl ötkor, hogy most megfutamodjak arról nem beszélve, hogy így biztosítanom kell egy tornát. Na, ezekre a gondolatokra visszafordultam és végigcsináltam minden gyakorlatot.

Mára már rutinosabban mozgok. A kis vállfásokat megszoktam, hisz minden reggel ugyanazok a vállfások vannak. Jól esett a mozgás. Annak is külön örültem, hogy a mostani kondi edzés szombatra esett, mert ilyenkor fél hétkor végzem az edzéssel és hazafelé bemegyek a piacra és veszek gyümölcsöt, péksüteményt az itthoniaknak, amit kitörő örömmel szoktak fogadni.

A reggeli pedig külön jól esett. A Norbis kalács önmagában nekem nem jön be, de light margarinnal és update lekvárral nagyon finom. A tejeskávét pedig minden reggel megiszom. Erről képtelen vagyok lemondani. Ez az egy, ami nem illeszkedik az étrendbe, de mivel sovány tejjel és édesítővel iszom, így gondolom nem okoz akkora problémát.

Az ebédem tonhalsaláta. ÉN nem szeretem a halat, de a tonhalsaláta, amikor először ettem nagyon bejött. Így volt, hogy elmentünk a barátnőmmel mozizni és én azt ettem, miközben ő a sushijával bíbelődött.

Uzsonnám körte, amit a piacon egy idős nénitől vettem. A gyerekek is már ettek belőle. Szeretik. A vacsorám pedig melegszendvics. Na, az is mennyei. Én nagyon szeretem.

szóval szerintem jól vagyok tartva Réka által. Most pedig irány a gyerekekkel a játszótér.

Címkék: gyümölcs update kalács gyúrás konditerem péksütemény lekvá válfások

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr632236697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása