Tizedik nap

 2010.08.27. 15:05

Ismét itthoni torna. Annak ellenére, hogy ennek megszervezése sokkal több melóval jár, valahogy mégis jobban szeretem. Kényelmesebb. Torna után csak lezuhanyzom és kész. Mindenesetre délután három óra van és még nem vagyok túl a tornán. Valószínű a fürdetés idejére vagy azutánra fog esni.

Reggelire joghurtot ettem update2-es zabpehellyel, ami a füzet szerint is megengedett. Viszont, míg reggeliztem tanulmányozgattam a dobozon szereplő kiírásokat és MÓDOSÍTANÁM A KORÁBBI BEJEGYZÉSEMET, mely szerint az összetevők között a cukor az elsők között szerepel! EZ NEM IGAZ! Én értettem félre a feliratokat!!!! A zabpelyhet mézzel édesítették!!!!!!!!

A mai ebédnek a pörköltet választottam tarhonyával. Nem túl olcsó egy updates tarhonya, DE az a pici zacskó nekem négy étkezésre elegendő, ami viszont nem rossz, hisz az ember nem eszik nap, mint nap tarhonyát. A pörköltet még tegnap este megfőztem, így ma reggelre már csak a tarhonya maradt. A gyerekeknek tésztát főztem. A nagylány ált. tejföllel eszi vagy lekvárral. A fiúk persze pörivel.

Most még csendes pihenő van, hamarosan kelnek. Délután beltéri ajtók nézegetése a program. Nem valami érdekfeszítő, de ezt is meg kell valamikor ejteni. A torna még hátra van, de nem fog elmaradni. A múltkor is, mikor a férjemmel zavartam ki a gyerekeket a kertbe, baromira nem volt kedvem tornázni, de torna közben olyan jó kedvem kerekedett, hogy csak na. Erre számítok most is.

Vacsorára pedig valószínűleg melegszendvicset eszem. Gyorsan kész van és finom is.

Címkék: pörkölt torna cukor tarhonya otthoni zabpehely

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr932252238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása