Tizenharmadik nap

 2010.08.30. 14:51

Tegnap estére kaptam egy levelet, ami némileg lelombozott. Mégpedig olyannyira, hogy már fel akartam adni mindent, ami eddig a szívemnek kedves volt. A sminkelést, a tornát. Ma edzőtermi edzés volt, de képtelen voltam ötkor kelni az este miatt, így úgy döntöttem, hogy ma itthoni torna lesz. Még nem vagyok túl rajta. Kicsit még be vagyok fordulva, de nem fogom hagyni magam legyűrni.

Reggel két pirítós, felvágottal, újhagymával. Ebéd egy szelet tarja volt paradicsommal. Ez nincs a füzetben, de mivel más nem volt itthon,így én ezzel értem be.

Hát HAJRÁ mai nap!

Címkék: edzés levél torna sminkelés itthoni edzőtermi

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr742258898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása