Hatodik nap

 2010.08.23. 16:08

Ma edzőtermi edzés volt! Háttt.... új vállfások voltak......

Én a szokásos időben érkeztem (teremben átöltözve fél hatkor vagyok). Egy nő volt még bent. Jéééé..

Húsz perc sétával kezdtem, utána jöttek a gyakorlatok. A gyakorlatokat én ki szoktam írni papírra, hogy ne ott hadonásszak az újsággal a kezemben. Na, meg egyszerűbb is. Az egyik gyakorlatnál (erősítés lábtológépen) egy step padot kellett a lábtológépre rakni és arra tenni a lábat és úgy kitolni. Mondanom sem kell, hogy a step pad nagyon centizve fért fel a gépre és amikor az első széria, első elemét nyomtam volna ki, az egész elcsúszott és egy baromi nagy robajjal leesett. Igen, igen. Mindenki engem nézett. Nem volt ciki, nem ámmmm..... Ja, meg felváltva csináltam a lábnyújtást a lábhajlítást és még egy utolsó köröm lett volna a lábnyújtón, amikor egy kis vállfás leült a gépre.... Gondoltam magamban, remek, mi a túrót csináljak. Dehát persze jött neki a pihenő. Gyorsan ledumáltam vele, hogy amíg ő pihen, én lenyomnámm a saját kis körömet, az utolsó, így nem zavarnám sokáig. Rendes volt, belement. Aztán magyarázta, hogy hogy jó a gép, hogyan hatásosabb. Mivel erről nem szól a füzet, így nem mentem bele a dologba. Hülyén is hangzott volna: Réka, ezt nem mondta nekem......

Szóval reggel túl voltam a tornán. Mire hazaértem pont ébredtek a gyerekek, reggeliztetés, ebédfőzés és fél tízkor már kint is voltunk a kertben játszózni. A  délutáni csendes pihinél én is le tudtam dőlni. Na, nem túl hosszú időre, mert az egyik fiúcska elég későn aludt el. Nem lehet őket otthagyni, mert kimásznak az ágyból. Az étkezésem pedig az ötödik napon előírt kaják és mennyiségek. Ma ettem a tőkfőzeléket. Uzsi joghurt, vacsi pedig tojássaláta. A folyadékot pedig rendesen iszom!

Azért most már fáradt vagyok és még van hátra a napból....kitartok

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr492241531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása