Tizedik nap tornája

 2010.08.28. 00:11

Hát a torna fürdetés alatt nem sikerült, ugyanis ma este nekem kellett fürdetnem, mert a férjemnek dolga volt. Így fürdetés, altatás ill. a takarítás befejezése után háromnegyed tízkor nekiálltam tornázni. Már elég fáradt voltam és bíztam benne, hogy nem Réka "genyóc" 20 perce lesz ill. ha húsz perc is, akkor sem kétszer 20 perc.

Imám meghallgattatott, ugyanis pont Norbi Karate Fit edzése volt soron.

35 perc kardiozás. Emlékszem, amikor először csináltam ezt a kardiozást mennyit nevettem. Ez volt az az alkalom, amikor a lányom kitalálta, hogy ő velem tornázik. A lényeg a lényeg, ez a torna nem olyan vészes. Sőt, mulatságos számomra. Elképzelem magam kívülről, ahogy nagyban karatezom és ettől mindig elfog a nevethetnék. Viszont másnapra a hátamon olyan izmokat fedeztem fel izomláz formájában, amiről gondolni sem mertem volna, hogy léteznek. Borzasztóan megizzaszt annak ellenére, hogy tényleg nem ugráltat. Egy valami engem zavart a filmben: sokszor van egy új gyakorlat és a kamera tök idétlenül megy. Pl. ahelyett, hogy a Norbi vagy a két nőci lábát mutatná, hogy az ember le tudja követni, helyette nézzük Norbi csípőjét vagy a Sterbinszkyt és mire harmadszorra csinálja meg az új lépést, akkor jut el a kameraman odáig, hogy a lábát mutatja a Norbinak. Mindenesetre, így másodszorra már nem volt olyan ismeretlen a gyakorlatsor, nem okozott nehézséget a teljes lekövetése, de nem is jött volna rosszul, ha már az elején a lábát mutatja, hogy a lépést magamban rögzítsem. A füzetes tornánál meg az izzadságcseppek csak úgy folytak az arcomon. A farizom gyakorlatoknál egyenesen a pofámba bele. Guggolás szélesen (haladóknak 4x50!!!!), kitörés oldalra, lábemelés térdeplőtámaszban, keresztezett lábemelés térdeplőtámaszban és egy kis hasizom.

Jut eszembe: én a gyakorlatokat a kezdőknek megadott mennyiségekben csinálom. Kb. hét éve vagyok itthon a gyerekekkel (hihetetlen, hogy már hét éve!) és ugyan néha-néha nekiugrottam egy-egy tornának, de hosszútávon soha nem folytattam. Olyan kisebb-nagyobb fellángolásaim voltak. Így úgy gondoltam, hogy az első harminc napban ráérek a kezdő szériákkal kezdeni (így is alig birok mozogni a végére), majd a következő napokban szép lassan emelem a mennyiséget ill. a terra band esetében a középső erősségűre váltok.

Címkék: nap norbi karate guggolás kezdők kitörés fit harminc sterbinszky farizom

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr802253504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása