Tizenegyedik nap

 2010.08.28. 20:31

Hamarosan kezdődik az ovi. Nálunk szeptember 7-én. Lévén waldosok vagyok, mint ahogy azt korábban írtam, elkezdődött a nagytakarítás is. Az ovis takarítás "örömére" úgy döntöttem, hogy nem ma tartom meg a pihenő napot, mint ahogy az "elő van írva", hanem holnap.

Ma 20perc felsőtest és 20 perc hasizom volt a Réka : Napi 20 Perc önmagadért DVD-jéről. Reggel felkelés után neki is álltam tornázni. Gondoltam, míg a fiúk reggeliznek, én lenyomom a tornát.

 Nekem elég gyengék a vállaim, így a 20 perc felsőtestet elég jól megéreztem. A genyó még a dologban, hogy volt olyan felsőtest gyakorlat, ahol még guggolni is kellett. Az övön aluli volt igazán. Viszont ezen a DVD-n is még csak "ígérgetve" van a mindjárt vége! Ismét elmondja Réka, hogy mindjárt vége, még négyet. Leszámoljuk a négyet és rögtön rávágja, hogy Még nyolcat! A legrosszabb, amikor a még nyolcat elkezdi hangosan leszámolni, hogy még három, még kettő még egy és az ember azt gondolná, hogy fellélegezhet, akkor jön, hogy Még nyolcat! Hát nem volt eccerű. A hasizom viszonylag könnyebben ment. Ott nem zavar, a még nyolcat kezdetű mondat. Viszont van olyan hasizom gyakorlat, ahol a kezet a fej mellé kell tenni. Még nem éreztem rá a lényegére, mert nekem attól mindig a kezem fájdul meg és nem érzem jobban a hasizmomat. A hiba nyilván az én  készülékemben van.

Viszont a fiúk csatlakoztak a tornához. Néha a hasamra ültek, néha a hátamra. Mikor hova tudtak. Persze a nagy közreműködés örömére a felsőtest gyakorlatnál fejbe vertem a gyereket súlyzóval. Leült ugyanis a lábamhoz és teljesen váratlanul és nagyon gyorsan felállt és nekem pont akkor ment lefelé a kezem. Komolyabb sérülés nélkül megúszta azért. És egyúttal levontam a következtetést, hogy a fiúkkal sem lehet együtt tornázni.

A súlyzós fejbeverésről jut eszembe: tegnap a nagy karatézásban majdnem lerúgtam a hintaló fejét. Komolyan elgondolkodtam azon, hogy ez nem alakreform 30 napban, hanem a : Hogyan nyírjuk ki családunkat 30 napban program.

Torna után indulás az oviba, onnan szülőkhöz. Vittem magammal ebédet (a tarhonya pörivel szerepelt az étlapon ismét! Maradt még belőle és nem volt szívem kidobni). Uszonna elmaradt, lévén a barátnőmmel moziba mentem, míg a fiúk csendes pihentek. Mozi után pedig grill partyra voltunk hivatalosak. A kaját kihagytam, nem voltam éhes. Érdemes engem meghívni! Holnap pedig édes a pihenés!

Címkék: 20 torna napi perc önmagadért vagyi

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr412255069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása