Újabb verseny

 2010.08.31. 15:39

Tegnap el is felejtettem írni, hogy kaptam egy telefont kedves anyutárs ismerősömtől, hogy ő megint versenyezni szeretne!

Hát hajrá! Még nem látom át az egészet, mert lassan egy súlyban vagyunk és hát tíz centi a magasságbéli különbség közöttünk, az én javamra. Szóval ő is mondta, hogy neki több leadandója van. Azt hiszem, hogy a centit is ki fogom kötni. Ki fog több centit fogyni ill. a testzsír százalékot. Volt egy fitness terem, ahova lyány koromban jártam. Az volt oda kiírva, hogy: NE CSAK RUHÁBAN LEGYEN JÓ AZ ALAKOD! :-)))))) Hmmmm, lehet fürdőruhás fényképes versenyt kötök ki!!! :-)))))))) Ja, a határnap karácsony előtti hét! :-)))))) Ezek szerint lesz még egy-két harminc napom. Kénytelen leszek karácsonyra "Rubint Réka lenni".

Helyes ez a lány nagyon, én nagyon bírom. Jókat szoktam rajta mulatni. ( Ő is rajtam!). Eddig én bármibe belekezdtem, ő is belekezdett. Kicsit kevésbé kitartóan, de azért belekezdett. Amikor mondtam neki, hogy végre sikerült megvennem ezt az Alakreform füzetet, mosolygva mondta, hogy ő is megvette és hogy mondta a férjének, hogy szeptemberben belekezd és jövő nyárra Rubint Réka fog mellette állni a strandon. (Háááttt, ez nagy feladat lesz. Akárhogy is alakul. Ha végigcsinálja, akkor azért nagy feladat, ha pedig nem csinálja végig, akkor meg azért, hogy elintézze, hogy pont ott legyenek, ahol Rubint Réka éppen nyaral.)

Címkék: verseny réka rubint

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr712261900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása