Negyedik nap délutánja

 2010.08.23. 15:15

Ezen a napon még bevállaltam két sminkelést.

Az egyiket egy nagyon jó fej lánynak csináltam, aki épp a barátnője esküvőjére készült. Sajnos erről nincs képem.

A másik egy fotózásra készült. Fürdőruci fotózást tartottunk a Római parton. Jó muri volt. (Hírtelen most eszembe jutott az én fürdőrucis képem, amit ide is feltettem. Még jó, hogy nem én voltam a modell :-.))))))) )Itt még elég jól bírtam magam a fél ötös kelés ellenére. Azonban a vége felé már nagyon fáradt voltam. A kezemet alig bírtam megemelni. Egy-egy ilyen fotózással négy- öt órákat elbíbelődünk. TFCD alapon csináljuk a fotózást, ami annyit tesz, hogy mindenki a saját munkáját adja és mindenki a fotót kapja. Ez egyfajta referencia fotó gyűjtés. Hála az égnek egy nagyon jó fotóst fogtam ki, akivel nagyon szeretek együtt dolgozni. Sokat támogat, szakmailag is kapok kritikát. Tényleg sokat lehet belőle tanulni. Ha lesz képem, majd bebiggyesztem.

Este fél tízre értem haza. Akkor már azt hittem elalszom a buszon. Itthon még várt a nagylány egy mese olvasás erejéig (már ő is pilledezett).  Mondanomm sem kell, hogy vele együtt aludtam el a mesén. Másnap itthoni torna... hát....

Címkék: mese fotózás nagylány sminkelés fürdőruci

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr872241399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása