Hetedik nap

 2010.08.24. 13:44

Hetedik nap: Pihenő! Ez most nagyon jól jött, ugyanis megint nem tudtam lefeküdni tizenegynél előbb. Mert egyszerűen, ha az ember leül a gép elé, akkor nehezen szabadul.

Reggelire én most gyümölcs joghurtot ettem, zabpehellyel. Továbbra is ízlik. Az ebédet gyorsan megfőztem (az ötödik napit, lévén egy napot csúsztam kaja ügyileg). Pulykamell csíkok salátával. A céklát elhagytam, meg a különböző magokat is. Kilenckor már indultunk is a boltba, ugyanis mára kerti partyt terveztünk szervezni. Bár ahogy elnézem az időjárást..... nem tudom mi lesz belőle......

MIndenesetre, ha megtartjuk, akkor a vacsiban is csúszom, de nem bűnözöm. Csontos tarját vettem ill. oldalast. A Stahl Judit újságjából veszem a pácokat ( a tarjához valami whiskeys páclé van, az oldalashoz pedig chilis.) Előbb megkóstolom és ha ehető, akkor felteszem ide is. A férjemmel pedig vetetek update 1-es sütit magamnak. Ha csak egy-egy darabot vesz belőle az ember, akkor nem vészes. Mondjuk árban szerintem hozza a fornettis péksütik árát.

Viszont: megérkeztek a várva várt DVD-k!!! Tényleg originalok és nem másolatok! Izgultam azért. A teszvszen / vaterán azért vannak ilyen kis buktatók. Legutóbb vettem egy széket, amire azt írta az eladó, hogy itt-ott a nedvességtől a lapok szétnyíltak. Hát, nem hogy itt- ott, hanem baromi sok helyen és minden egyes alkalommal becsípi az ujjamat. Rossz vétel volt.... tanultam belőle.

Címkék: dvd judit cékla pulykamell tarja stahl

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr602243788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása