Második napon félig túl

 2010.08.19. 14:42

A mai nap sem tudott ötkor indulni, hiába. Én alapvetően alvós típus vagyok és így is, hogy fél hét- hét magasságában kell kelni, már magában lelohaszt. Bezzeg majd, ha iskolába járnak a gyerkek, majd győzzem kiverni őket az ágyból - mondják az öregek.Lehet, de akkor is hiányzik az alvás.

Reggelire a joghurt kis gabonapehellyel nekem nagyon bejött. Finom az a gabonapehely. Kicsit elgondolkodtatott, hogy a doboz elejére oda van írva, hogy nincs benne cukor, aztán ha a doboz hátulját elolvassa az ember, akkor meg az összetétel nagyjából a cukorral kezdődik. De mindegy is! Nálunk sajnos leülni reggelizni nem nagyon lehet. Az ikrek valami észbontóan viselkednek. Teljesen mindegy, hogy esetleg ugyanazt esszük mindannyian, biztos, hogy a szomszéd fűje mindig zöldebb. Semmi perc alatt az asztal közepére ülnek és máris a te tányérodban vannak könyékig. Még, ha le is veszi az ember az asztalról őket, akkor meg az öledbe telepszenek, mint valami házi kedvenc. A lényeg a lényeg, én állva szoktam enni. Biztos, ami biztos alapon. ( Hiába, mégiscsak jobb lenne az az öt órai kelés....)

Reggel főztem a gyerekeknek levest, utána robogtunk a kertbe játszódni. Délre végeztek is az ebéddel, mentünk aludni. A nagylány is kivételesen elaludt. Amint horkolt rohantam le tornázni, igaz előtte még bedobtam egy adag mosást. Még mindig nem a 2009-es DVD-re, hanem az Add önmagad valamelyikére. Utána gyorsan még a füzet feladatait is megcsináltam aztán uzsgyi ebéd. hamburger. Az is valami iszonyatosan finom. Volt hozzá valami amerikai káposztás saláta, ananásszal. Tegnap két boltban is voltam, de sehol nem kaptam ananászt, így az nekem kimaradt. Megmondom őszintén, nekem a lila hagyma, répa, káposzta, ananász, majonéz kicsit bizarul hangzik, így annyira nem is bánom.

Vacsira két szelet kenyér van előirányozva, kevés light margarinnal és prágai sonkával, de előtte lenne még egy kis ananász uzsira, amit ugye nem kaptam, így barackkal pótolom.

 

Címkék: reggeli alvás add répa update káposzta hamburger ananász önmagad

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr32233197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása