Nyolcadik nap

 2010.08.26. 14:46

A grill party után persze nem keltem ötkor. Az otthoni tornáknál már szinte soha nem kelek akkor. Inkább máshogy oldom meg. A nyolcadik napon pl. megvártam, míg a férjem hazaér, leküldtem a gyerekekkel a kertbe, én meg gyorsan tornáztam egyet.  És mostmár az új Réka DVD 2009-re.

Hát én azt hittem, hogy semmit nem lehet már überelni. Megvettem az edzőkártyákat, megvannak az Add önmagad DVD-k és valahogy mindehol ugyanazok a gyakorlatok vannak. Gondoltam, most sem lesz más feladat. Hát, a feladat nem volt más, de a kombinációk és az intenzitás nekem jóval erősebb volt, mint az eddigi dvd-ken. És, ami számomra nagyon fontos volt, hogy ez a Hamvai gyerek is végre nem csupán tuc-tucot nyomott, ami szerintem egy egyébként is monoton gyakorlatnál ("100x8 lábemelés") még nyomasztóbb, a tuc-tuc mellett most valahogy volt némi dallam is ill. Réka sokkal jobban "figyelmeztet", hogy miből mennyi van még hátra. Az Add önmagadoknál valahogy kivert a víz, amikor azt mondja, hogy Mindjárt vége! és lenyomunk még "50x8"-at. Na, az engem pl. lelohaszt marhára. Most pedig közli, hogy még 2x8 és nekem ez pszichésen valahogy hatásosabb. Egy valami persze nálam máshogy működött, mint ahogy kellett volna. Mégpedig Réka a lábára kötött egy gumi szalagot (TerraBand) és azzal csinálta a gyakorlatokat, többek között a kitöréseket. Nekem persze a gumiszalag felcsúszott a térdemig, már az első kitörésnél elkezdett felfelé haladni. Azt hittem hülyére röhögöm magam, mert úgy éreztem magam, mint aki wc-re készült és térdig lecsúszott a nadrág... mondjuk ez a nadrág eléggé vágott, mivel jól ki kell feszíteni, hogy használjon is a dolog. 

 Az ebédem nekem az előző napi maradék volt, így azzal nem kellett bíbelődni. Csak a gyerekeknek csináltam sóskát. Szerencsés vagyok, mert szeretik és hamar el is készül.

Mire végeztem a tornával, jöttek is fel a gyerekek vacsizni, fürdeni. A vacsim most pirítós volt, felvágottal (a Délhús felvágottakban elég kevés a zsírtartalom és nagyon finomak), paradicsommal.  Ez nem a hivatalos (értsd. az újság szerinti) vacsi, de a kajával lassan úgy vagyok, hogy tudom, mire kell figyelni (elhagyni a fehér lisztet, cukrot) és update1-es dolgokat eszem. A mennyiség pedig már az első héten azért rendeződik az emberben.

Címkék: dvd 2009 réka gumiszalag hamwai terraband

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr52249643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása