Minden egyéb

 2010.08.27. 15:12

Valószínűleg úgy hat, mintha hozzánk is takarítónő járna. Hát nem. (Sajnos :-) ) Én takarítom mind a 200nm-t. Ma pl. a főzés helyett (mert hát a nagyját tegnap este megcsináltam) porszívóztam. Amíg pedig porszívóztam megfőtt a tészta, tarhonya és lement egy adag ruha mosása. A gyerekeknek pedig ezidőtájt önálló játszódás volt. Én nem tartom ezeket rossznak ill. nem értek egyet azzal a nézettel, hogy a gyereket állandóan nekem kell szórakoztatnom. Volt idő, mikor így gondoltam. Akkor még csak a lányom volt.  Mindig mindent akkor csináltam, amikor a lány aludt. Így történt, hogy hajnali háromig takarítottam. Mondanom sem kell, hamar letettem erről. Egyszerűen nem lehet azt így bírni. Arról nem is beszélve, hogy nem baj, ha látja, hogy a lakás nem magától tisztul, míg alszunk és az sem baj, ha besegít pl. port törölni.  A mosdók wc-k kitakarítását eredetileg a csendes pihenő idejére terveztem, de az most nem sikerült. Val. fürdetés után csinálom meg és akkor mégis fürdetés idején tornázom. Majd kiderül. (Végülis fordítva nem lehet.)

Szóval a háztartási munkát nagyjából így oldom meg.

Címkék: munka főzés torna takarítónő háztartási önálló játszás porszívózás portörlés

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr142252253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása