Torna, torna, torna

 2010.08.31. 00:01

Hát nem gyűrt le a búbánat! Tornáztam. Húztam, halogattam, végül az esti altatás utáni időszak maradt meg tornára, így ennek örömére fél tízkor álltam neki. Ha én tudtam volna.... A mai tornaadag: 20perc com, 20perc popsi, 20perc hasizom +++++ (!!!) a füzet feladatai!!!!!!!

A comb gyakorlatnál annyit mondott Réka, hogy fontos, hogy jó kedvvel tornázzak. Na, itt elgondolkodtam, hogy akkor mit tegyek. Mert az első tíz percben konkrétan nyűg volt az egész torna! Aztán azt mondta, hogy ne adjam fel az álmaimat. Akkor megint elgondolkodtam.

Letornáztam, nem ugyanazzal a lendülettel, mint eddig, de ez szimplán annak a bizonyos levélnek tudható be.

Ezeket a tornagyakorlatokat még nem csináltam (kivéve a hasat!). Nekem ezekben a húsz percekben teljesen más a Réka. Elmaradnak a HÚHA felkiáltások, szinte alig észrevehetően hangzik el csak egy, max. kettő. A Hamwai gyerek szerintem kicsit túlmozgásos. A húsz perc combnál folyamatosan rázta magát, aztán jött a húsz perc popsi. Ennél a résznél leültették egy dohányzóasztal magasságú asztalhoz. Na gondoltam magamban, most mit fogsz lépni kicsi huszár. Erre a fejét rázta, de úgy, hogy néha azt hittem, hogy le fog esni a helyéről. Arról nem beszélve, hogy ott egy tökéletes hátsójú nő, aki a farizmát gyúrja épp és ez a lemezeit simogatja... még csak oda sem pillant.... biztos azért rázza annyira a fejét, hogy elszédüljön és ne lásson semerre. Nem tudom, mindenesetre olyan  impotensnek tűnt. A zenét továbbra sem lájkoltam. Olyan tuc- tuc, dallamtalan, azt tuszkolja a fejembe, hogy még százszor nyóc, még százszor nyóc... Na meg persze Réka is áltat, hogy még négyet, hármat, kettőt és na még egyet és amikor megint megvolt, akkor azt mondja: na még nyolcat! és ez a vége! És hiába teszi oda, hogy de most tényleg. Már nem hittem neki. Észrevettem, hogy ilyenkor sokkal, de sokkal jobban lazítok, mert tudom, hogy a frászt van ott a vége. Persze vége van, de nem a gyakorlatnak, hanem nekem. Amúgy nem tudom, hogy hogy fogok a haladó szintre lépni, ugyanis a füzetes gyakorlatoknál van olyan gyakorlat, amiből 4x50-et kell csinálni!!!!! És az csak az egyik lábra. És van vagy nyóc gyakorlat! Két óra torna naponta. Még csak nem is a tornával van a baj, hanem hogy ez baromi sok idő lesz így....

Torna után jött a vacsi egy pohár update egyes joghurt formájában. Viszont mostmár a levélen is túl vagyok lelkileg. Legalábbis most úgy érzem.

Egy hátulütője azért van ennek az esti tornának. Ugye én a mai kondis edzést felcseréltem a holnapi itthoni tornával, de ahogy az órát elnézem, nem hiszem, hogy holnap én ötkor fel fogok kelni a kondihoz. Így val. megint csere-bere lesz.

Címkék: 20 torna hasizom popsi comb perc

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr962260397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása