Hajrá, kezdjük elölről!

 2010.08.18. 14:47

Igen, igen. A mai nappal elölről kezdtem az egészet és a terveknek megfelelően igyekszem ide is írni, hogy ne maradjak el és ne kelljen visszaemlékezgetnem dolgokra, ami úgyis sokszor nehezen megy.

Ma reggelre is ötre állítottam az órát, de nem keltem fel. Képtelen voltam. Fél hét - hét magasságában keltünk. Reggeli, ikrek le a nagymamához, a nagylánnyal pedig irány az óvoda. Ő waldorf oviba jár, ahol a szülői közösség "működteti" az óvodát, így nekünk is kell takarítani, játékokat készíteni, csiszolni, fúrni, faragni. A csiszolás már némiképp megvolt az előző hetek lelkes munkájának köszönhetően, így mára a bútorok portalanítása, lenolajozása volt a feladat. Ebben még a gyerekek is szívesen részt vettek.

Visszatérve a reggelire. Két szelet Update kenyér, kevés vajjal, párzsival, paradicsommal. Én a kenyeret meg szoktam pirítani, számomra úgy ehetőbb. Már régebb óta fogyasztok update termékeket, de valahogy a kenyérrel még nem sikerült igazán megbarátkoznom, de a pirítás jelentősen dob rajta ízben. Legalábbis nekem.

Viszont a torna sem maradt el, a reggeli korán kelés nélkül sem! Miután hazajöttünk csere-bere történt. Ikrek fel, nagylány irány nagymama. Mivel a fiúk csendes pihennek úgy rendesen, alvás formájában, így gyorsan tornáztam egyet. Még mindig nincs meg a 2009-es dvd (legkésbb jövő hét közepéig megérkezik. Én teszveszen vettem 3200Ft volt a két DVD szállítással együtt). Torna közben azon filóztam, hogy hogy oldjam meg az ebédemet, mert mivel reggel nem keltem ötkor, így időm sem volt megfőzni az ebédet. Aztán eszembe jutott, hogy van brokkoli főzelékem, ahhoz csinálok virslit és így felcserélem a vacsorát meg az ebédet. Igen ám, de mire végeztem a tornával, kiderült, hogy már nincs brokkoli főzelék, mert az ikrek megették (ezt az apró dolgot el is felejtettem). Maradt a sült virsli, paradicsommal. Vacsira pedig meglesz a csirkemell salátával. Gondolom nem egy nagy tragédia, hogy felcseréltem a kettőt (mármint az ebédet és a vacsorát). Amikor elkezdtem, akkor a gyerekek ebédjét úgy oldottam meg (lévén, hogy ők a salátákat nem eszik meg), hogy a csirkemellből kisütöttem annyit, amennyi négyünknek kell és csináltam nekik krumplipürét hozzá. Így nekem sem kellett két teljesen külön ételt főznöm. Ma viszont mákom volt, mert a nagymamánál ebédeltek. :-)))))))

Délután pedig irány a bolt, ahol megveszem a hamburgerhez valókat és persze játszótérre is marad elég időnk.

A lényeg, amit az eddig nem írtam. Ma reggel én méretőztem (tömeg, centi minden. Centi múltkor is volt, csak mire géphez kerültem a gyerekek eltüntették a cetlit, amire felírogattam, de most résen voltam).

Szóval a két héttel ezelőtti állapothoz képest már fogytam 2,6kg-t! Csak erre emlékszem, a többire sajnos nem.

Na, de összességében a mostani kiindulási helyzetem: 

Tömeg: 68,9kg

Testzsírszázalékom a mérleg szerint: 30,2 %

Derék: 84cm

Csípő: 105cm

Comb: 62cm jobb, 61cm bal

Robogok is, rendbeszedem magam és még olvasok egy picit, amíg a fiúk fel nem ébrednek!

Címkék: reggeli waldorf tömeg dvd fogyás kenyér ikrek hamburger brokkoli comb derék testzsírszázalék csípő udpate méretőzés pirítva

A bejegyzés trackback címe:

https://alakreform.blog.hu/api/trackback/id/tr22230721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása